De veranderende huid als gevolg van de menopauze

ALPHA-H introduceert Liquid Laser™,
een revolutionaire nieuwe productlijn die zich specifiek richt op de aanpak van de veranderende huid als gevolg van de menopauze.

De lijn, bestaande uit 3 producten, slaat de brug tussen cosmeceutical huidverzorging en cosmetische ingrepen met o.a. Juveleven™,
een revolutionair nieuw hexapeptide.

 

Overgang

Tijdens de overgang verandert de huid in rap tempo: de celvernieuwing vertraagt, de huid wordt slapper,
krijgt meer rimpeltjes en verliest het vermogen om vet en vocht vast te houden. Resultaat: de huid wordt doffer, dunner, gevoeliger en droger.

Of er gebeurt juist het tegenovergestelde: de huid wordt vetter en krijgt last van onzuiverheden. Tot slot verschijnen er kleine pigmentvlekjes doordat hormoonschommelingen een gelijkmatige pigmentverdeling verstoren.

Liquid Laser™ richt zich specifiek op al deze processen en veranderingen met een serie van 3 zeer werkzame producten.

Onsterfelijke kwal

Rode draad in de gehele lijn is Juveleven™, een revolutionair nieuw hexapeptide, waarvan de werking is gebaseerd op de Turritopsis Nutricula, oftewel 'onsterfelijke kwal'. Deze kwalsoort is in staat beschadigde cellen terug te brengen in hun oorspronkelijke staat, waarna het groeiproces opnieuw begint.

Hierdoor is deze kwal theoretisch gezien onsterfelijk. Wetenschappers ontdekten deze unieke eigenschap in de jaren ’90 en bestuderen hem sindsdien met als doel dit principe te imiteren en toe te passen bij het bestrijden van ouderdomskwalen en ziekten.

Juveleven™ imiteert deze werking door de 4 belangrijkste huideigen proteïnen te regenereren en helpt zo huidcelschade op DNA niveau herstellen en voorkomen.

Innovatieve mix

Andere actieve werkstoffen zijn o.a. Hydranov-P, een extract van rode alg met een tot 3x sterkere vochtbindende werking als hyaluronzuur; het 100% natuurlijke Sucragel, dat de (wetenschappelijk bewezen) eigenschap heeft het hydratatieniveau tot 8 uur na aanbrengen aanzienlijk te laten stijgen.

Last but not least glycolzuur, ferulic acid, niacinamide en hoge doses vitamine C en E. Liquid Laser™ bevat hiermee een slimme mix van effectieve en elkaar versterkende ingrediënten. In combinatie met de lage pH waarde van de producten een unieke, innovatieve manier van formuleren.

Diepe werking/lage PH

Want hoe lager de pH, hoe dieper glycolzuur in de huid komt. En omdat glycolzuur ook een uitstekende transportstof is, trekt het de andere ingrediënten meteen dieper mee de huid in. Daar aangekomen geven zij een prikkeling aan de huidcellen af die vergelijkbaar is met de prikkeling die ontstaat bij een wondje: de huid begint nieuwe huidcellen en collageen te produceren om de wond te sluiten.

Zo dwingt Liquid Laser de huid letterlijk aan het werk te gaan door activiteit in de diepere huidlagen te forceren. In tegenstelling tot ‘fractional laser’ doet Liquid Laser dat zonder daadwerkelijk een ‘trauma’ aan de huid te veroorzaken; kortom zonder roodheid, pijn, hersteltijd of noodzakelijke onderbreking van sociale activiteiten.

Uniek alternatief

De Liquid Laser lijn vormt zo een non-invasief alternatief voor (uitstel van) cosmetische chirurgie, laserbehandelingen en heftige peelings, zonder de bijbehorende risico’s, kosten en bijwerkingen. De producten zijn overigens ook zeer geschikt ter ondersteuning en behoud van resultaten na eventuele cosmetische ingrepen.

Over ALPHA-H

ALPHA-H is een meervoudig award winning, cosmeceutical (salon)merk uit Australië. Ontwikkeld voor iedereen die ongeacht leeftijd, huidtype, budget of levensstijl de kwaliteit van zijn of haar huid wil verbeteren.

De producten hebben door de combinatie van hoge doses glycolzuur, antioxidanten, peptiden, vitaminen en botanische extracten in combinatie met de (waar nodig) lage pH waarde van de producten een meer-dan-gemiddeld sterke werking en staan daarom garant voor zichtbaar resultaat, voor korte én lange termijn.

De Australische Michelle Doherty is al sinds jaar en dag de drijvende kracht achter Alpha-H. Ze heeft jarenlang een ernstige vorm van (cystic) acne gehad, die na haar jeugd helaas niet verdween. Ze was teleurgesteld in de resultaten van de toen beschikbare producten. 

In combinatie met het gebrek aan inlevingsvermogen van artsen en dermatologen ten aanzien van de sporen die een bepaald huidprobleem kunnen nalaten op iemands huid en zelfvertrouwen ontwikkelde ze Alpha-H.

Door haar eigen ervaringen beschikt ze over een enorme dosis kennis, inlevingsvermogen en drive om mensen te helpen het beste uit zichzelf en hun huid te halen.

Het merk is in de afgelopen 20 jaar dan ook uitgegroeid tot een internationaal opererend familiebedrijf met een toegewijde schare fans onder dermatologen, cosmetisch artsen, schoonheidsspecialisten, beauty journalisten en celebs in alle uithoeken van de wereld.

Sinds kort is Alpha-H in Nederland en België verkrijgbaar bij diverse schoonheidssalons.

           

Foto's en bron

Gerelateerde artikelen

FemNa40